Saturday 24 January 2015

Join Breastfeeding Group Online : The Milk Makers Academy

Teks : Linda Zulkifly
Photo : Simpanan Peribadi

Assalamualaikum....

Hari ni Linda nak share serba sedikit info tentang breastfeeding support group (Online) pulak iaitu The Milk Makers Academy.

Apa itu The Milk Makers Academy?

The Milk Makers Academy ini diasaskan dan dikelolakan oleh Linda sendiri (Kaunselor Laktasi Bertauliah). Ia merupakan kelas bimbingan penyusuan susu ibu yang dijalankan sepenuhnya secara online, walau di mana anda berada.Kelas yang dijalankan juga adalah bersifat fleksibel dan mengikut masa anda.

Tujuan utama kelas bimbingan ini diadakan adalah untuk menyalurkan info penyusuan susu ibu yang tepat kepada ibu - ibu menyusu, memberi galakan kepada ibu - ibu untuk meneruskan penyusuan mereka sehingga 2 tahun selaras dengan polisi Kementerian Kesihatan Malaysia dan yang paling penting berkongsi kebaikan VITAMIN dan PEMAKANAN yang sesuai untuk si ibu sepanjang tempoh hamil dan menyusu.

Selain daripada itu juga, The Milk Makers Academy juga menawarkan servis dan perkhidmatan PERCUMA kepada ibu-ibu yang telah mendaftar dan antara servis dan perkhidmatan yang dijalankan ialah :





Kelas Penyusuan Susu Ibu (Offline)


Kaunseling Penyusuan Susu Ibu

Macam Mana Nak Jadi Ahli The Milk Makers Academy?

Hanya terbuka kepada yang mendaftar keahlian SHAKLEE di bawah jaringan saya sahaja samada membuat pembayaran RM65 atau keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian produk 200 points (RM660 untuk Semenanjung Malaysia / RM85O untuk Sabah/Sarawak)

Kenapa Hanya Ahli SHAKLEE ?

Kerana sudah menjadi trend zaman sekarang rata rata ibu yang hamil dan menyusu mengamalkan vitamin SHAKLEE sepanjang tempoh hamil dan menyusu. Maka, Linda sebagai Kaunselor Laktasi Bertauliah mengambil inisiatif ini dengan mengadakan kelas bimbingan penyusuan khas untuk memberikan info tambahan yang tepat mengenai penyusuan susu ibu sebagai tanda sokongan Linda di atas usaha mereka untuk menjayakan penyusuan sehingga 2 tahun.

5 Sebab Utama Kenapa Wajib JAdi Ahli The Milk Makers Academy ?

1. Online coaching penyusuan susu ibu samada perseorangan atau berkumpulan
2. Breastfeeding support group terbaik 24 jam melalui FB group / whatsapp
3. Kelas penyusuan susu ibu dijalankan secara fleksibel mengikut masa anda dan hanya dari rumah.
4. Nota dan info penyusuan  susu ibu akan diberi dari masa ke semasa
5. Konsultasi dan panduan lengkap suplemen Shaklee sepanjang masa


Pendaftaran telah DIBUKA!!!


Berminat, sila :

Call / Sms / Whatsapp @ 012-955 6144
Email us @ babytodd@ymail.com


With Love,

Linda Zulkifly
Kaunselor Penyusuan Anda


No comments:

Post a Comment